25 Şubat 2013 Pazartesi

Zengin kızı özlemin fedakarca sex hikayesi

Özlem ekonomik standartların düsük olduğu ülkemizde yaşayan kültürlü, geniş vizyonu olan bir doktor kızıydı. Yaşam tarzı batılıların ki gibiydi. Bu arada sanırım kız demek yanlış olur genç bir bayandı. Ona bu unvanı hangi babayiğidin taktığını bilmiyorum ama baya yiğit bi adamdı kendisi. Ev partilerine ve arkadaş toplantılarına çok meraklıydı. Kendisiyle okul arkadaşı oluyorum.


Ailesi mayıs ayının 17 sinde İstanbula gitmişti. Oda bizi eve davet etti 7 kız 4 erkektik. Akşam olup 44 tane birayı devirince ortada inimi inim inliyorduk! Arkadaşlarla kızları parsellemiştik bile. Ben ve bi arkadaşım taş gibi götü olan özlemi karambole almıştık. Gece olup önce benim önce benim . babayiğid arkadaş işe başladı. Sonra anlattıklarına göre: önce masada bişiyler atıştırırken asıl mevzu olan yalaşmanın temellerinin atıyorduk.

Külodunu indirdim...Ağır ağır elini şeftaliye doğru kaydırıyordum. Özlem masada milletin içinde mahcup düşmemek için inliyemiyordu. Aniden kalktı ve yukarı çıktı. Işaret edip yukarı gelmemi istedi bende alelacele yukaarı fırladım ışık hızıylan! İşi hiç uzatmadan hemen dudaklarına sarıldım çok ateşli öpüşüyordu bu arada eliyle sikimi kavramış oynuyordu. Bende hemen külodunu indirdim. Malı bir kaç kez yuvarlaklar çizerek şeftalisinin üstünde çevirdim.

Bağırıp inlemeye çoktaaan başlamıştı. Içine vermem konusunda ısrar ediyordu bende kızlığını bozmaktan korkuyordum o bana korkmamam gerektiğini kız olmadığını elini amına sokmamı istedi. Bende dolma oyar gibi uzun ve ortaparmağımı amcığına hızlı hızlı sokuyordum hem o hararetleniyordu hemde ben göğüslerine elliyordum bu arada hiç boş dururmuyum. Üstüme çıktı malım üstünde gidip gelmeye başladı ohooo ben çoktan akıldan olmuştum bile.

Götünün deliğine malı geçirip hemen arkasından boşaldım. Iki postada amına gidip geldim. Tam fantazilerimi gerçekleştiriyordum ki sülo geldi... Orospuçocuğu gelecek zamanı buldu. Seni aşağıdan çağırıyorlar dedi. Ben niyetini anlayıp anlayış gösterdim. Onunda bu nimetten yararlanması gerekiyordu ve o çoktan işe koyulmuştu...

Sürt diye yalvarıyordu...Burasıda sülodan: Beni yukarı çağırmıştı dudaklarını bana uzattı öpmem için isteniyordu ama ben öpmedim. Sonra aşşağıya biraları almaya gitmiştik sandık vardı elimizde biralar öpüşmeye başladık. Herşeye rağmen yorulmamıştı. Arasına sürt arasına sürt diye yalvarıyordu. Sikimi kavramış oynuyordu bende göğüslerini ısırıyordum sonra amına sürtmemle boşalmam bir oldu kendimi kalorifer kazanının içindeymiş gibi hissediyordum bi yandanda allahım sen büyüksün diyip şükretmeyi unutmuyordum.

Sonra yukarı çıktık yatağa uzandık deliler gibi öpüşmeye başladık kilodunun indirip yalamaya başladım kutusunu sonrada benim faş yılanını sürtünce inlemeye başladı sonrada bir anda ittim amına birden ve hızlı hızlı gidip geldim altımda uçmuştu göğüslerini yalıyor alttanda deliler gibi götünü parmaklıyordum dayanacak gücüm kalmamıştı. Amından çıkarıp suratına fışkıttım benim faş yılanı kuzuya dönmüştü ölmüştüm artık... Şimdilerde evlerinin önüne gidip daş atıyorum pencereye çıksın diye... Ona şahmaranın kim olduğunu göstereceğim yılbaşında. :))Gönderen: Seviçmeçli

3 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. sert ve küfürlü ve kaliteli 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil