25 Şubat 2013 Pazartesi

Yakın arkadaşımın annesiyle yattım

Ben 19 yaşndaym bym 1.85 kilom 75 esmer tenli briym benle yaşt bi çocuklk arkadaşm var 3 kardşlr çocuklgmdan beri annesni aşırı sevrm oda beni sever ama bakmsz gyinmeyen dş gorunşne dkkat etmyn bi bayan ama uzun boylu baya baya balk etli buyuk goğuslu ama tek başna 3 kadnn hakkndan gelr bi okadarda guzel parayı hep gogsune koyar bende brne para flan verrken hemen donr izlrm oda farkediodu baktmı ama çeknmedn iyce açıodu umrsamıodu ki beklmz bzdn bu yaşa gelene kadar surekli hayal ettm ama hç çaktrmyrm vururlar beni snra bi gun tek bşna halı ykyo bende hortmu
ttyrm egldkçe kendmdn geçyrm beli flan açlr standarttr hep bdi gyer içne genel de sutyn takmaz badide yapşr bde su deynce hepten felaket oldu gunlr bole geçio ama dokunmamak içn kendmi zor ttyrm 2 buyk işte kuçukte okulda oldugu bi gun gttm arki evdemi ayana hep davet edr ole otrtr ole gndrr yok gelsne gelr brzdan çay flan iç ne aceln varder herzaman bende tmm ddm oturrken otrurken artk geçtm kendmdn baktm mutfakta ama alt edemem die korkyrm at bildğn at yaşı buyuk ama belli ble olmyo baktm olack gbi dgl kafamda iyi hafiften abla şu ısk nerdn yanıo die çagrdm çocklarn blgsayr onlarn odada bende blgsayr mahnasna grdm evde guneş gormyo pek ışıgı gosterrken yatga ıtip kapyı ktldm atladm ustne ama dstan ole korkunç ama guçsuz bşeymş agznı kapayp hertarafna ellemeye başladm ama korkdan nasl ttrio aşırı şaşrdm drenemio ble bende tehtt ettm bagrrsan mllet duyar çocuklarn katl olur yada ben olurm bde kocan artk yuzune bkmaz bosar bde adn krlenr keyfn blr ddm mecburn kabul etti sozdm ama hala naptmı anlamydm snra optm emdm braz şeyme az tukurup amına yavaştan grdm ama tk demio karya oldum tık yok baktm olmuo zarla zorla arkasnı dondrdm ama gornce ble içm oynadı hemen . tukurup açmaya çalştm braz oynaynca açldı snra yavaş yavaş soktm ama surekli kasıodu kendini acıo yeter flan diodu ama dusurmym temnde ben oldum tık dememşti bya bi yaptktan snra boşaldm bda vermdi vermeyda bende gtmyrm ustne korkyrm nlur nlmaz ama tadı damagmda kaldı...

5 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
  2. Selamlar benim adım yusuf 28 yaşındayım yalovada yaşıyorum yurtiçi ve yurtdışında oturan doyumsuz ateşlli azgın bayanlardan aramalarını beklerim whatsaap 05358757515

    YanıtlaSil
  3. Dikkat ORUSPU FAİSE RUHLU KİZLAR VE KADİNLAR SELAM BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203 SELAN BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203

    YanıtlaSil
  4. sert ve küfürlü ve kaliteli 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil