25 Şubat 2013 Pazartesi

hamile komşumuzla hikayem

slm ben antalyadan 21 yaşinda bekar bır erkeğim komsumuz olan evli 2 cocuk annesı olan 3cü kez hamle guzel balık etlı bır bayan neyse konuya gırelım bırgun işden geliyordum yolda ellerinde market poşetlerı ewedoğtu gıdıyordu hamıle olduğu ıçın torbaları taşimakda zorluk cekıyodu benı gordu ve benden yarım etmemı ısdedı bende telettulsuz hemem ewet dedim poşetlerı elınden aldım ve neyse eve geldık poşetleri bırakdım teşekkur ettı gel bişeyler ıçelım dedı bende olur dedım ve içeri girdim benım aklımdanda hep onunla bırlıkde olmak gelıyodu oyurdun ıcecek ıcıyorduk ewde kımse yokdu cocuklar nerde dedım onlar babannesının yanına gıttı dedi hep gözlerimin icine .
doğru bakıyodu benım yarrakda hareketlenmeye başladı pantolona sığmaz hale gelmışdı vede ne görüyim aynur abla benım yarrağa bakıyodu we heycanlanmışdım korkuyodum bı yandan birden dudaklarıma bır yapişdı rahat 10 dk sevişdikden sonra yatak odasına gıttık soymaya başladım ben onu deli gibi hertarafını yalıyodum memelerini yalıyodum yatağauzandı ve tamamen soyunmuşdu amına elımı attım ıslakdı yalamaya başladım amını ınlıyodu sonra oda benim aleti yalattım ona hasıı sok dıye çıldırıyodu amına neyse 2 hamlede gırdım içi coksıcakdı 10 dk gidip geldıkden sonra boşaldım içine ve ben götten sikmek istediğimi söylesım ılk başda yok olmaz dedı ama ısra ettım tama dedı domalmışdı zorluyodum delığı . cok kucukdu gırmıyodu dur dedı krem getırdı kremledım neyse kafasını sokmuşdum sonra hepsını bırden sokdum bağırıyorsu benım hoşuma gıdıyodu bağirmasi 2 posta attı götune ondan sonra güzel bi sex hayatı yaşıyoruz aynur ablayla 1 senedır sikişiyoruz...by .kınk

2 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil