25 Şubat 2013 Pazartesi

Kız arkadaşımı sonunda becerdim

Ben 18 yaşındayım lise 3 gidiyorum 1.55,1.60 boyların dayım yaptım kız ise benden bir yaş büyük her neyse hikayeme gelim ben.anlattım.

Bir tane sevgilim vardı götü çok güzeldi hep onu düşünerek çekerdim her neyse öğle yemeği için izin alıp eve gidiyorum sevgilimi gördüm bize gelceğini sölede bende kimse yok bizde demiştim o da ben bişe alıp çıkarım demişiti bende tmm dedim ve eve geldim sonra kapı çaldı arkadaşımdı onunla bilgisayardan Şvini yaptım göndermişdim ve sonunda sevgilim geldi alcağını aldı gidicekdi gidmeden dudağana bir öpüç kondurdum
ve gidmekden vaz geçti ve öpüşmeye başladık rahat 10 dk öpüşdük sonra pantalonu soy dedim ve soydu benim 16 santimlik penisimi çıkardım biraz ürperdi ama devam ettik ön çe götünden sikmeye karar verdim ve hiç bişe sürmeden sokmaya karar verdim başı girinmeye başlayınca ah ah ah ah sesleri gelmeye başladı ve bir anda sokdum ve çok bağardı ve gid gel yapmaya başladım 2 3 dk geçti sonra götüün içine boşaldım sonra penisimi alarak 31 çekmeye başladı sonra ağızan alıp yalağama başladı çok kötü yalıyordu ama 10 dk sonra güzel yalamaya başladı ağzına akıttım sonra amını yalamaya başladım çok bağrı yordu zevk den ve sonra bakiremisin diye sordum evet dedim ve bozmicakdım sonra ağzını yıkadı geldi öpüşdük öüpüşdük sonra am ımdan sik beni dedi ve bende bakirelin bozulur dedim ve boşverdedi 10 dk siktim tam akıçakdıki göğüslerine akıttım sonra götünden sikmeye karar verdim ve gine hiçbir şey sürden sikmeye başladım önce kisi gibi bağarmıyordu genişlediği için ve öpüştük yalatım giyindik evden çıkdık benimle ilişli yaşam ak istiyen zenga_-_serseri@hotmail.com

4 yorum:

  1. Selamlar ben yusuf yaşım 28 yalovada yaşıyorum Sex sohbetini seven doyumsuz yurt içi yurt dışındaki ateşli bayanlarla whatsaapta sexi yaşamak isterimm 05358757515 özel aramayın sadece whatsaaptan yazın 05358757515

    YanıtlaSil
  2. Dikkat ORUSPU FAİSE RUHLU KİZLAR VE KADİNLAR SELAM BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203 SELAN BEN İST. GOP TAN KENAN TANİSMAK KONUSMAK İSTEYEN CİCİ KİZLA BOSALMAK İSTEYEN HANİMLAR KOCASİNİ ALDATMAK İSTEYEN KADİNLAR JİGALO ARAYAN BAYANLAR KARİSİNA ES KOCA ARAYAN ERKEKLER ARAYİN TANİSALİM GORUSELİM YAS 32BOY 168 KİLO 60 ARAYİN NOT PASİFLER VE GAYLAR ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN KİZLAR VE KADİNLAR ARASİN TABİKİDE KARİSİNA KOCA ADAYANLARDA NO.5423676203

    YanıtlaSil
  3. sert ve küfürlü ve kaliteli 0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  4. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan giziı ask sevgi isteyen bayanlar bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil